خانه / آموزش سئو / الزام های سئو در تجارت های کوچک

الزام های سئو در تجارت های کوچک

الزام های سئو در تجارت های کوچکReviewed by ali khazraei on Nov 16Rating: 5.0الزام های سئو در تجارت های کوچکشاید شما هم صاحب یک کسب و کار اینترنتی کوچک باشید,در این مقاله به نکات لزومی که باید رعایت کنید اشاره میکنیم.

الزام های سئو برای تجارت محلی چیست؟

اینترنت ممکن است در حالت عادی جهانی باشدف اما اگر تجارت شما محلی است و مشتری هایتان در شهر و یا در همسایگیشما زندگی میکنند، عاقلانه نیست که بر جستجوی جهانی تمرکز کنید برای تجارت های محلی گرفتن دسترسی جهانی ، هدر دادن منابع است. در عوض باید بر جامعه محلی تمرکز کنید.

آموزش سئو حرفه ای
آموزش سئو حرفه ای

 

ممکن است بپرسید زمانی که وب جهانی است و گوگل سایت ها بر اساس موقعیت مکانی آنها طبقه بندی نمیکند، چگونه این کار ر ا انجام دهید. اینجا چگونگی انجام محلی SEO را آورده ایم:

از مکان خود در کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

اولین حقه، استفاده از مکان خود در کلمات کلیدی است. برای مثال، اگر در لندن هستید و بیمه ماشین میفروشید، مهمترین عبارت کلیدی شما باید"بیمه ماشین لندن" باشد زیرا این عبارت کلیدی شامل تجارت و مکان شما می باشد و افرادی که به دنبال بیمه ماشین مخصوصا در لندن هستند را به جلو میبرد.

از مکان خود در متاتگ استفاده کنید.

متاتگ ها برای موتورهای جستجو مهم هستند و نباید فراموش کنید که مکان خود را همراه سایر کلمات کلیدی در آن قرار دهید. البته باید از مکان خود در کلمات کلیدی موجود در متن اصلی استفاده کنید زیرا اندکی عجیب است که متن اصلی مکان شما را به عنوان کلمه کلیدی نداشته باشد اما تگ های شما، از آن پر باشند.

از مکان خود در متن اصلی استفاده کنید.

کلمات کلیدی در متن اصلی بسیار مهمند و نمیتوانید از آنها بگذرید. اگر کپی وبتان فقط برای "بیمه ماشین" بهینه شده باشد، به شما برای بدست آوردن رتبه خوب در "بیمه ماشین لندن" کمک نمکیند. پس مطمئن باشید که مکانتان بخشی از کلمات کلیدی باشد.

از مکان های گوگل و یاهوی محلی بهره ببرید.

مکان های گوکل و یاهوی محلی مکان های عالی برای ثبت هستند زیرا  آنها شما را در لیستشان دبرای یک مکان خاص قرار میدهند.

 

با مکان خود به عنوان یک متن انکر، یک لینک بازگشتی ایجاد کنید.

استفاده از مکان به عنوان یک متن انکر برای گرفتن لینک بازگشتی اندکی مهارتی است زیرا بعضی از کلمات کلیدی با مکان، طبیعی به نظر نمی آیند. برای مثال "بیمه ماشین لندن" از نظر دستوری درست نیست و به سختی خواهید توانست یک لینک اینلاین طبیعی با آن داشه باشید اما میتوانید از آن در اسم بخش برای نظر دادن در وبلاگ استفاده کنید. اگر وبلاگ شما دنبال کردنی باشد، یک لینک بازگشتی با متن انکر خواهید داشت که به SEO کمک میکند.

وارد موتور جستجوی محلی بشوید.

موتور جستجوی محلی، مانند گوگل، بینگ یا یاهو میتوانند ترافیک زیادی بیاورد اما وابسته به مکان شما میتواند یک معدن طلا باشد. یک موتور جستجوی محلی، به معنی موتور جستجو برای یک منطقه یا یک کشور است. برای مثال، اگر در بازار چینی تجارت میکنید، بایدو یک گزینه عالی است.

سئو
سئو

در لیست راهنماها قرار بگیرید.

علاوه بر موتورهای جستجو، باید شانس خود را با راهنماهای محلی نیز امتحان کنید. ممکن است فکر کنید کسی لیست های راهنما را نمیخواند اما کاملا اینطور نیست. برای مثال، صفحات زرد اولین صفحه هایی هستند که مردم برای جستجوی یک فروشنده محلی یک محصول خاص نگاه میکنند.

مبارزه تبلیغاتی با هدف مکانی را راه بیاندازید.

یکی از پربازده ترین راه ها برای رسیدن به ترافیک با هدفمندی مکان، استفاده از مبارزه تبلیغاتی با هدف مکانی است. تبلیغات PPC و طبقه بندی شده، دو گزینه ای هستند که حداقل برای بیشتر متخصصان وب، خیلی خوب کار میکنند.

 

هر از گاهی کلمات کلیدی خود را بررسی کنید.

بررسی گاه به گاه ظرفیت جستجوی کنونی کلمات کلیدی، ایده خوبی است زیرا جابه جایی در ظرفیت جستجو معمول است. چون مردم استفاده از عبارت های دیگر را شروع کرده اند بنابراین دیگر "بیمه ماشین لندن" را جستجو نمیکنند و شما هنوز بهینه سازی برای "بیمه ماشین لندن" را ادامه میدهید، اینگونه پول و وقت را هدر میدهید. به کلمات کلیدی که رقیبانتان استفاده میکنند نیز دقت کنید. این به شما سرنخ میدهد که چه کلماتی کار میکنند و کدام مفید نیستند.

از رسانه اجتماعی استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی بیشتر از موتورهای جستجو میتوانند ترافیک را به سایت شما بیاورند. برای جستجوهای محلی نیز این درست است. فیسبوک، توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر توانایی فروش بالایی دارند زیرا میتوانید تحارت خود را مجانی توسعه دهید و دقیقا به افرادی که میخواهید برسید. گروه های محلی در سایت های اجتماعی با ارزش هستند زیرا اعضای آنجا معمولا از مکانی هستند که شما به آن علاقه دارید.

برای بازبینی و تصدیق نامه درخواست دهید.

بازبینی مشتری ها و توصیه های آنها یک وسیله تجارت کلاسیک است و مانند برگه های توصیه نامه برای تجارت شما می باشند. هرچند، تا جایی که SEO در نظر گرفته میشود، میتوانند نقش دیگری داشته باشند. سایت های بازبینی وجود دارند که میتوانید بازبینی و توصیه های خود را منتشر کنید (ویا از مشتری هایتان بخواهید این کار را انجام دهند) و این میتواند تجارت شما را رونق دهد. Yelp و Merchant Circle مثال هایی از این سایت هستند اما احتمالا سایتهای محلی و ملی وجود دارند که میتوانید در آن ها نیز بنویسید.

صفحات جدا برای مکان های مختلف در سایتتان بسازید.

زمانی که شما در مکان های مختلف تجارت میکنید، وطیفه را اندکی سخت تر میکند زیرا احتمالا برای همه آنها نمیتوانید بهینه سازی کنید. نمیتوانید یک عبارت کلیدی مانند"بیمه ماشین لندن، برلین، پاریس، نیویورک" داشته باشید. در این شرایط باید صفحات جدا برای مکان های مختلف ایجاد کنید. اگر مکان هایتان در جهان گسترده هستند، میتوانید سایت های مختلف با دامنه ویژه کشور( مانندuk.co برای GB، .de برای آلمان و غیره) بسازید اما این فقط برای زمانی که تجارت شما بین المللی است منطقی است. در غیر اینصورت، فقط صفحات جدا برای مکان هایتان کارا خواهد بود.

این روش های آسان بهینه سازی سایت برای جستجوهای مخلی یک الزام است. شاید شما بعضی از آنها را انجام بدهید و بدانید کدام برای شما کار میکند و کدام یک کار نمیکند. به هرحال، اگر هیچ کدام را اصلا امتحان نکردید، الان آنها را امتحان کنید و ببینید که آیا اثر مثبتی بر رتبه ( و تجارت) شما دارد یا نه.

درباره ی مدیر

علی خضرائی هستم وبمستر سایت اکسپرت سئو, 5 سال هست که در زمینه سئو فعالیت دارم

همچنین ببینید

سئو سایت شخصی

سئو سایت شخصی

یکی از زمینه های خدمات بهینه سازی سایت تیم ما سئو سایت شخصی میباشد که به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.