اکسپرت سئو

خانه / آموزش سئو / امنیت در مقابل تغییرات الگوریتم گوگل

امنیت در مقابل تغییرات الگوریتم گوگل

امنیت در مقابل تغییرات الگوریتم گوگلReviewed by ali khazraei on Nov 15Rating: 5.0امنیت در مقابل تغییرات الگوریتم گوگلهر وبمستری باید راه امنیت در مقابل تغییرات الگوریتم گوگل را بداند . در این آموزش با ما همراه باشید

امروز در سایت اکسپرت سئو به این مطلب می پردازیم که چطور آسیب پذیری سایت خود را در برابر تغییرات الگوریتم موتور جستجو، کمتر کنیم؟

هر به روز رسانی در الگوریتم موتورهای جستحو مانند پاندا، یک منبع اصلی استرس برای هر متخصص وبی است زیرا این تغییرات مانند زلزله هستند. آنها رتبه تان را فرومیریزند و همه تلاش هایتان برای رتبه بندی را از بین میبرند. در حالیکه این تغییرات غیر قابل پیشگیری هستند و کاری برای جلوگیری از آنها نمیتوانید انجام دهید، اندازه گیری هایی هستند که میتوانید برای کمتر صدمه دیدن انجام دهید. این باور وجود دارد که اگر از تمرین کلاه سفید پیروی کنید، از تغییرات در امان خواهید بود ولی اینطور نیست. اینجا چند پیشنهاد برای سئو و بهینه سازی سایت شما آورده شده است.

هرچند قبل از اینکه با خود مراحل ادامه دهید، بگذارید واضح کنیم که همه فعالیت های ترافیک مربوط به تغییرات موتورهای جستجو نیستند. بعضی اوقات این عملکردها طبیعی هستند- برای مثال، عملکرد های فصلی حاصل این تغییرات نیستند. کنترل این تغییرات سخت تر است زیرا مشابه تغییرات الگوریتم خارج از دست شما هستند و به همین دلیل آنها را در اینجا بحث نمیکنیم.

سئو و بهینه سازی سایت
سئو و بهینه سازی سایت

 

  1. بر روی کلمات کلیدی مورد هدفتان تمرکز کنید.

زمانی که میخواهید از موتورهای جستجو ترافیک بگیرید، اولین ایده تان ممکن است این باشد که برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه گیری کنید، ترافیک بیشتری خواهید داشت. میتواند اینطور باشد ولی الزاما اینطور نیست.

شاید فکر کنید که اگر کلمات کلیدی خود را گسترش دهید، ترافیک را افزایش خواهد داد اما درواقع، برعکس است. این کلمات کلیدی جدید میتواند ارتباط کمی با کلمات کلیدی قبلی داشته باشد و ترافیک را کاهش دهد.پس، قبل از اینکه کلمه کلیدی جدیدی را بخواهید اضافه کنید، اگر نتیجه بد شد، همیشه باید آماده عقب نشینی باشید

برای کلمات کلیدی طولانی بهینه سازی کنید.

کلمات کلیدی طولانی، معمولا نادیده گرفته میشوند زیرا ترافیک زیادی نمی آورند. هرچند که کلمات کلیدی طولانی در برابر تغییرات الگوریتم ایمن تر هستند. ترافیک کلمات کلیدی زیاد, کم بنظر  می آید چون رقابت کمتری دارند.زمانی که شما با کلمات کلیدی طولانی سایت خود را بهینه سازی میکنید , کلمات کلیدی کوچکتر که در کلمات کلیدی اصلی گنجانیده شده اند نیز دارای رنکینگ میشوند و در موتورهای جستجو بالا می آیند. پس اگر تاکنون از کلمات کلیدی طولانی استفاده نکرده اید، بهینه سازی برای آنها را آغاز کنید.

برای کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارند، بهینه سازی کنید.

کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارند ممکن است طولانی نباشند اما از به روز رسانی موتورهای جستجو کمتر آسیب میبینند.توضیح آن ساده است برای مثال، اگر 10 سایت وجود داشته باشدکه برای یک کلمه کلیدی رقابت میکنند، اگر الگوریتم تغییر کند، بدترین حالت این است که دهم شوید که خیلی بهتر از اینست که در مکان صدم قرار بگیرید.

آموزش سئو
آموزش سئو

مرتبا محتواهای جدید بگذارید.

فاصله زیاد بین مطالبتان میتواند سایتتان را حتی برای کلمات کلیدیی که همیشه استفاده میکردید تیره و تار کند حتی اگر تغییر در الگوریتم موتورهای جستجو ایجاد نشده باشد با مطلب گذاشتن تنها نمیتوانید بر این تغییرات غلبه کنید زیرا مطالب جدید زمان میبرند تا رتبه خوبی بدست آورند. محتوای جدید، خون تازه است و ترافیک بوجود می آورد. همانطور که بارها اشاره کردیم، بهتر است که یک تکه جدید محتوا را در یک هفته یا در طی یک ماه بگذارید تا اینکه ماه ها هیچ مطلبی نگذارید و یکباره 20 مطلب جدی بگذارید.

فقط از سایت های خیلی خوب، لینک بازگشتی بگیرید.

روزهایی که هر لینک بازگشتی خوب بود گذشته اند. امروز لینک از سایت های بد یا غیرمرتبط میتواند آسیب جدی بزند. به همین دلیل باید از سایت های با رتبه بالا لینک بازگشتی بگیرید. این سایت ها هم علاقه ای ندارند که رتبه شان پایین بیاید و درنتیجه رتبه شما نوسان کمتری خواهد داشت.همچنین وقتی یک سایت لینک سایت شما را در لیست A گذاشت، به سختی آنرا حذف میکند تا رتبه اش پایدار باشد.

برای جلوگیری از لینک از سایت های بد، میتوانید از ابزارهای زیادی برای فهمیدن اینکه چه کسی به شما لینک شده است، استفاده کنید. وقتی که با یک لینکی که نمیخواهید برخورد کردید، با متخصص وب آن سایت تماس بگیرید و از او بخواهید آن را حذف کند.

از PPC استفاده کنید.

اگر تا کنون این را بدرستی متوجه نشدید بیایید آن را مستقیم بگوییم. ترافیک مجانی موتور جستجو خوب است اما قابل اعتماد نیست. فرقی نمیکند که چقدر سایتتان خوب است و چقدر ماهرانه از خود در برابر تغییرات محافظت کردید، هیچ وقت مصون نیستید. اگر ترافیک ثابت برای سایتتان میخواهید، استفاده از PPC را آغاز کنید.

در رسانه های اجتماعی گسترش پیدا کنید.

اینجا هم مثل بقیه است. همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید. مثلا همه ترافیک خود را از موتورهای جستجو نگیرید. وقتی که شروع به گسترش منابع ترافیک میکنید، اولین گزینه PPC است(که هزینه دارد) و گزینه دوم رسانه های اجتماعی هستند. سایت هایی مانند، فیسبوک، توییتر، yumblr و غیره برای استفاده رایگان هستند و اگر مطالبتان معروف شوند، میتوانند ترافیک زیادی برای شما بیاورند. هرچند که معمولا ترافیک از رسانه های اجتماعی زیاد هدف دار نیستند و تبدل هایتان ممکت است کم باشند اما با این حال، این سایت ها میتوانند چاره خوبی باشند.

بعضی وقت ها میتوانید از تغییرات موتورهای جستجو استفاده کنید زیرا این باعث میشود رقبایتان افت کنند، این تنها یک شانس است و نمیتوانید به آن تکیه کنید.  اگر نمیخواهید که تاثیرات منفی این را تجربه کنید، باید بیش فعال باشید و همه توصیه های که در کتاب گفته شده را انجام دهید.

 

زیر دامنه در برابر زیر فهرست- کدام یک برای SEO بهتر است؟

ULR یک سایت برای SEO مهم است اما اجزای ساختار یک سایت که بر SEO اثر میگذارند در اینجا تمام نمیشوند. برای مثال، زیردامنه و زیر فهرست را در نظر بگیرید. اینها نمونه های دیگر اجزای ساختار یک سایت هستند که بر رتبه دهی گوگل تاثیر میگذارند. با اینکه همیشه زیردامنه نمیتواند بزرگ باشد، نمونه هایی وجود دارند که استفاده از زیردامنه و یا زیر فهرست فرق میکند.

درباره ی مدیر

علی خضرائی هستم وبمستر سایت اکسپرت سئو, 5 سال هست که در زمینه سئو فعالیت دارم

همچنین ببینید

ثبت سایت در موتور های جستجو

ثبت سایت در موتور های جستجوReviewed by نویسنده on Nov 8Rating: 5.0سلام خدمت همه شما …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

expertseo expertseo 09364229726 contact.expertseo@yahoo.com