اکسپرت سئو

خانه / آموزش سئو / برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل

برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل

برنامه ریز کلمه کلیدی گوگلReviewed by ali khazraei on Apr 17Rating: 4.5برنامه ریز کلمه کلیدی گوگلبرنامه ریز کلمه کلیدی گوگل و سایر ابزارهای چگالی کلمه کلیدی

برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل و سایر ابزارهای چگالی کلمه کلیدی

تحقیق درمورد کلمات کلیدی باعث شکست و یا برد در هر رقابت سئو میشود. اگر آن را اشتباه انجام دهید، همه تلاش ها(و پول) در خطر خواهند بود. به همین دلیل به یک ابزار قابل اعتماد کلمات کلیدی نیاز دارید. برای سالها THE یک ابزار تحقیق مجانی کلمات کلیدی از گوگل بود و همه چیزی که نیاز داشتیم بود اما متاسفانه این ابزار خوب به تاریخ پیوست.

خبر خوب اینست که ابزارهای متنوعی برای این وجود دارند. برای مثال، ابزار جدید با عملکرد مشابه، برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل، بسیاری از کارهایی که ابزار قدیمی انجام میداد را انجام میدهد اما متاسفانه برای کلمات کلیدیPPC مناسب است. ابزارهای دیگر مانند ابزار کلمات کلیدی بینگ یا ردیاب جهانی کلمات کلیدی وجود دارند که هرکدم از آنها مزایا و معایب خود را دارند.

سئو و بهینه سازی

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل همچنان بهترین ابزار کلمه کلیدی

این ابزار جدید بسیاری از کارهای ابزار قدیمی را انجام میدهد و گزینه خیلی بهتری از سایر ابزارها از جمله ابزارهای پولی، است.اینجا چند تا از مزایا و معایب آن آورده شده است:

مزایای برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل

این مزایا بصورت زیر خلاصه میشوند:

داده ها مستقیما از خود گوگل می آیند. مسلما داده ها زمانی که از یک منبع بیایند بسیار قابل اعتمادترند.

امکانات بیشتر برای کلمات کلیدی محلی.  اگر سئو محلی انجام میدهید، مسلما احتمالات پیشرفته برای جستجوی محلی را مد نظر قرار میدهید. میتوانید مخاطبان یک شهر کوچک را هدف جستجوی خود قرار دهید. با ما تا آخر این مطلب در اکسپرت سئو همراه باشید.

کلمات کلیدی پیشنهاد شده گروه بندی شده اند. این یک ویزگی جدید نیست ولی زمانی که بتوانید گروهی از کلمات کلیدی را بجای یک کلمه کلیدی ببینید بهتر است.

این ها همه مزایای برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل نیستند اما همین ها هم با اندازه کافی قوی هستند که شما از آن استفاده کنید.

گوگل ادوردز

معایب برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل

معایب آن زیاد نیستند. بعضی از آنها اینجا آورده شده اند:

به یک حساب Adwords نیز دارید. از آنجایی که این ابزار به تنهایی قابل دسترس نیست، اگر بخواهید از آن استفاده کنید باید یک حساب adwords بسازید.

ابزار جدید یک ویژگی خوب را کم دارد-توانایی جستجوی گسترده برای عبارت های مناسب. اکنون جستجوی شما به عبارت های کمی محدود است.

نمیتوانید کلمات کلیدی را برای موبایل و کامپیوتر جداگانه جستجو کنید. همه در یکی مخلوط شده اند.

علارغم معایب آن، این ابزار یک وسیله خوب نسبت به رقیبانش است.

دومین جایگزین خوب- ابزار کلمات کلیدی بینگ

اگر از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل راضی نیستید، میتوانید این ابزار را هم بررسی کنید.

مزایا

مزایای این ابزار عبارتند از:

اگر برای بینگ بهینه سازی میکنید بهترین وسیله است. اگر تصمیم دارید که تلاشهایتان را روی بینگ متمرکز کنید، مسلما این بهترین ابزار برای استفاده است.

برخلاف ابزار گوگل،  اینجا میتوانید برای بازه مشخصی از داده ها جستجو کنید. اگر به ظزفیت های فصلی و یا ظرفیت های تعطیلات علاقمندید،این بسیار مفید است

برخلاف گوگل، زمانی که به مسیر گوگل نیاز دارید،اگر به داده در زمان نیاز دارید، با این ابزار این داده ها حاضر خواهند شد.

معایب این ابزار عبارتند از:

داده ها برای گوگل مناسب نیستند. مهمترین عیب آن این است که همیشه بهینه سازی آن کلمات برای گوگل مناسب نیست. البته میتوانید از آن برای شناسایی روندها استفاده کنید اما خیلی وقت ها به داده های دقیق برای استفاده خوب در گوگل نیاز دارید.

لازم است که در ابزار تخصص وب بینگ عضو شوید. مانند ابزار گوگل، این نیز بصورت عمومی قابل دسترس نیست و نیاز به حساب کاربری دارید

هیچ داده محلی خوبی وجود ندارد. اگر با سطح محلی تا کشور خوب هستید، پس این مشکلی نخواهد بود اما اگر به جزئیات داده های محلی مانند سطح منطقه نیاز دارید شانستان خیلی کم است.

درباره ی مدیر

علی خضرائی هستم وبمستر سایت اکسپرت سئو, 5 سال هست که در زمینه سئو فعالیت دارم

همچنین ببینید

مشاوره سئو

قبل از هر چیزی تشکر میکنیم بابت انتخاب تیم سئو ما به عنوان مشاور بهینه سازی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

expertseo expertseo 09364229726 contact.expertseo@yahoo.com