خانه / آموزش سئو / تاثیر اشتباهات گرامری و نوشتاری بر سئو

تاثیر اشتباهات گرامری و نوشتاری بر سئو

تاثیر اشتباهات گرامری و نوشتاری بر سئوReviewed by ali khazraei on Mar 26Rating: 4.5تاثیر اشتباهات گرامری و نوشتاری بر سئوتاثیر اشتباهات گرامری و نوشتاری بر سئو

توی این مقاله درباره اشتباهات گرامری صحبت میکنیم.

ایا اشتباهات گرامری و غلط های املایی در متون، بر سئو سایت تاثیر دارد؟

این موضوع  رو در دو بخش موتور جستجوی بینگ و گوگل بررسی میکنیم.

نوشتن درست مطلب

ابتدا بینگ

بینگ به گرامر و طرز نوشتن متن اهمیت ویژه ای میده!

طبق نوشته یکی از مدیران سایت بینگ، یکی از فاکتورهایی که بینگ برای امتیاز دادن به سایت ها و رتبه بندی اونها در نظر میگیره نداشتن مشکلات گرامری و تایپی و رعایت قواعد نوشتاریست.

بنا به گفته اونها، همونطور که وقتی  شما  یک برگه نوشته رو میخونید به این موارد توجه میکنید، روبوت های جستجوگر اونها هم به این امر توجه دارند.

یعنی بینگ نگاه میکنه که یک متن چطوری نوشته شده. تا جاییکه اگه یک متن اشتباهات گرامری و نوشتاری زیادی داشته باشه، بینگ ادامه اون را اصلا نمیخونه و این حتی ممکنه تاثیر منفی بر رتبه کلی سایت شما داشته باشه!

طبق گفته بینگ: وقتی متن شما پر از اشتباهات گرامری و نوشتاری هست در حالی که نوشته یک سایت دیگه چنین مشکلی نداره، اصلا نیاز نیست مطلب شما در نتایج نشون داده بشه

اگر هم مشکلات گرامری زیاد بشه ممکنه تاثیر بدی روی سئو بینگ بذاره!

آموزش نوشتن مطلب

حالا بریم سراغ گوگل

این مسئله تو گوگل بصورت کلی متفاوته. یعنی با اینکه گوگل تو الگوریتم جدیدش شدیدا به محتوا تاکید کرده، اصلا مشخص نکرده که آیا اشتباهات گرامری و نوشتاری تاثیری بر سئو و رتبه سایت دارد یا خیر؟

Matt Cutts در یکی از مقالاتش نوشته که بین املا و پیج رنک رابطه وجود داره، ولی گرامر بصورت مستقیم تاثیری بر اون نداره.

Matt Cutts ماه گذشته هم گقت که اشتباهات گرامری در نظرات، تاثیری بر رتبه سایت تو گوگل ندارد.

در اخر باید بگم که سعی کنید هم محتوای مفید تولید کنید و هم گرامر درست.هم برای جذب کاربر و هم برای سئو بهتر

موفق باشید

 

درباره ی مدیر

علی خضرائی هستم وبمستر سایت اکسپرت سئو, 5 سال هست که در زمینه سئو فعالیت دارم

همچنین ببینید

سئو سایت شخصی

سئو سایت شخصی

یکی از زمینه های خدمات بهینه سازی سایت تیم ما سئو سایت شخصی میباشد که به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.