اکسپرت سئو

خانه / مقالات سئو / تولید محتوای طولانی یا کوتاه

تولید محتوای طولانی یا کوتاه

تولید محتوای طولانی یا کوتاه

در این مطلب از سایت اکسپرت سئو میخواهیم درباره تولید محتوای سایت صحبت کنیم. با ما تا آخر این قسمت از آموزش سئو و بهینه سازی سایت همراه باشید.

همیشه اکثر وبمسترها این طرز تفکر را دارند که تولید محتوای طولانی باعث آزار و خستگی کاربران خواهد شد و بازدیدکنندگان سایت حوصله و زمان کافی برای مطالعه مقاله طولانی را ندارند و در واقع نمیدانند که اشتباه بزرگی میکنند. امروزه تولید محتوای طولانی و غیر تکراری , مفید و حتی ضروری میباشد.

باید بدانید که محتواهای طولانی و غیر تکراری در موتورهای جست و جو رتبه و رنک بالاتری میگیرند و این امر به نویسنده های وب سایت ها این اجازه را میدهد که همیشه از سایرین یک قدم جلوتر باشند. در این شرایط بازدید کننده به خریدار تبدیل میشود. اعتبار اجتماعی و تعامل آنها افزایش پیدا میکنند.  اگر تمایل دارید که بدانید گوگل در مورد تولید محتوا با توجه به الگوریتم های آپدیت شده خود چه تصمصمی دارد با آموزش سئو اکسپرت سئو تا پایان مقاله همراه باشید.

تولید محتوای طولانی یا کوتاه

الگوریتم گوگل و تولید محتوای طولانی

موارد زیادی پیش آمده که اکثر افرادی که کسب و کاری دارند فکر میکنند بازاریابی برای فروش محصولات خود همان اندازه که صحبت کردن بین دو دوست آسان است , بی دردسر و آسان است! ولی باید خدمت تان عرض کنم که این افراد کاملا در اشتباه هستند. با یک سوال ساده شروع میکنم! شما در حال خرید محصولی هستید , اگر صحبت های فروشنده برای شما قابل درک نبود آیا خرید خود را قطعی میکنید؟! بعید میدانم. اکثر افراد حتی حاضرند مبالغی بالاتر از مبلغ واقعی جنس پرداخت کنند اما صحبت های فروشنده , نطرات وی , درک او از فروش برای خریدار خوشایند باشد. طرفین مکالمه اید به صحبت های یکدیگر علاقمند شوند , بحثی نباشد , بلکه تنها صحبتت و تعامل باشد , بدون اینکه بخواهند قضاوتی در مورد طرف مقابل کنند به نظرات یکدیگر احترام بگذارند. و از طرفی این را بدانند که ممکن است دیدگاه ها متفاوت باشد اما باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

خب با این توضیحاتی که دادم حتما تا الان متوجه شده اید که یم مقاله خوب نیز به اندازه یک مکالمه خوب بین فروشنده و خریدار میتواند موثر باشد. زمانی که میخواهید مطلبی را برای کسی توضیح دهید حتما و بدون شک به گونه ای آن را توضیح میدهید که کوچکترین ابهامی به آن وارد نشود و حرف هایتان به اندازه کافی شفاف و واضح باشد . با این اوصاف درک خواهید کرد که محتوای کوتاه برای وب سایت چقدر میتواند موضوعی را واشکافی کند و محتوای طولانی برای وب سایت به چه اندازه تاثیر گذار است. با این تفکر حتما به این نتیجه رسیده اید که تولید محتوای طولانی در مقایسه با پست های کوتاهی که آن هم هر از گاهی در وب سایت خود منتشر میکردید چقدر دارای نتیجه متفاوتی خواهد بود. پس میتوانید مطمئن باشید که محتوای طولانی نه تنها باعث آزار مخاطبین نمیشود بلکه باعث رضایت و جذب بازدیدکننده خواهید شد.

 

گوگل عزیز محتوای طولانی را دوست دارد

تولید محتوای با کیفیت هم برای انسان ها و هم برای ماشین ها بسیار ارزشمند است , و این یکی از چالش های بزرگ و مشترک تمامی وبمستر ها میباشد. برای اینکه گوگل بتواند این ویژگی را ارزشگذاری کند و از کسانی که برای این ویژگی ارزش قایل میشوند قدردانی کند ویژگی in-depth article  را معرفی میکند. با این ویژگی دست وبمستر ها را برای سئو سایت و بهینه سازی باز گذاشته تا هر کس که میتواند با بهره گیری از آن بتواند محتوای آموزشی و غیرتبلیغاتی خود را به منظور آگاهی بازدیدکنندگان یا سرگرم کردن و اطلاع رسانی به آنها معرفی کند.

اگر بخواهیم واضح تر در مورد ویژگی in-depth article  صحبت کنیم باید خدمت تان عرض کنم که گوگل این ویژگی را با این هدف تولید کرده که کسانی که اهمیتی به تولید محتوای با کیفیت نمیدهند از چرخه گوگل حذف شوند. با این حساب به این نتیجه میرسیم که محتوای طولانی هم میتواند در گوگل جایگاه مناسبی کسب کند هم بازدیدکننده جدید دریافت خواهد کرد و هم با تولید محتوای مناسب و باکیفیت مخاطبان خود را نگه میدارد.

تولید محتوای طولانی یا کوتاه

بازدیدکنندگان نیز محتوای طولانی را دوست دارند

پاسخ به نیاز های کاربران برای وب مستر ها همیشه جای نگرانی دارد. از یک سو کاربران حوصله خواندن مطالب طولانی ندارند و از طرفی هم از مطالب خلاصه و بی کیفیت حذر دارند. راهکار چیست؟

خب راهکار اول برای جذب مخاطب این است که مقاله های سایت تان موضوع واحدی داشته باشند. تا اگر کاربری به موضوع سایت شما علاقمند شد بتواند همه پرسش های خود را در آن بیابد. نکته دوم این است که جست و جو در محتوا راحت باشد و کاربر با یک نگاه بتواند موضوع اصلی و مفید بودن محتوا را آنالیز کند. در آخر قبل از انتشار آن همیشه یک دور خودتان آن را مطالعه نمایید تا مشکلاتی در آن وجود نداشته باشد.

 

جزییات برگ برنده شماست

این یکی از مواردی است که نادیده گرفتن آن زیاد هم جالب نیست برای سایت شما. پاسخ به سوالات کاربران همیشه نمیتواند در قالب یک پست 300/400 کلمه ای خلاصه شود. اکثر کاربران دوست دارند به جای اینکه جست و جوی خود را در 10 سایت و وبلاگ انجام دهند یک سایت متفاوت و دارای مقاله آموزشی حول یک موضوع بیابند تا تمام جواب های خود را در آن پیدا کرده و سرگردان نشوند. پس بدانید برای اینکه جواب سوالات کاربران را بتوانید بدهید باید محتوا با جزییات مناسب و مفید در اختیار بازدیدکننده ها قرار دهید.

تولید محتوای طولانی یا کوتاه

محتوای مناسب برای سایت گنجینه شماست

بسیاری از وبمستر ها اذعان دارند که وقت , هزینه و انرژی لازم برای تولید محتوای مناسب و با کیفیت را ندارند و مانده اند در هزار راهه های بی انتها! باز هم بنده مدیریت اکسپرت سئو علی خضرائی برای چندمین بار تاکید میکنم هر وبمستری برای سئو سایت و بهینه سازی سایت خود و برای داشتن رتبه بالا در گوگل و در نتیجه تبدیل بازدیدکننده به خریدار باید و باید تولید محتوای مناسب داشته باشد حتی اگر زمانی سئو سایت خود را به یک متخصص سئو واگذار کرده باشد باید تولید محتوا را برای زنده نگه داشتن سایت خود تا ابد انجام دهد!!!

مقاله تولید محتوا و دلایل تولید محتوا مقاله ای بس طولانی میباشد که در آینده در مقالات آموزشی سئو بعدی حتما این بحث را برای شما خوبان ادامه خواهم داد.

با تیم اکسپرت سئو همراه باشید.

موفق و پیروز باشید.

درباره ی نویسنده

همچنین ببینید

آموزش سئو حرفه ای سایت

آموزش سئو حرفه ای سایتReviewed by ali khazraei on Jul 25Rating: 5.0آموزش سئو حرفه ای …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

expertseo expertseo 09364229726 contact.expertseo@yahoo.com