اکسپرت سئو

خانه / بازاریابی اینترنتی / چگونه پوشش مجانی اخبار را بدست آوریم

چگونه پوشش مجانی اخبار را بدست آوریم

چگونه پوشش مجانی اخبار را بدست آوریمReviewed by ali khazraei on Apr 17Rating: 4.5چگونه پوشش مجانی اخبار را بدست آوریمچگونه پوشش مجانی اخبار را بدست آوریم

امروز برای شما دوستان در اکسپرت سئو مطلبی رو آماده کردیم که خواندن بسیار جالب است. این مطلب زیاد مرتبط به سئو نیست ولی میتواند به شما در افزایش بازدید سایتتون کمک کنه. آن دو مدل بازاریاب وجود دارد، آنهایی که فکر میکنند پوشش مطبوعات مفید است و کسانی که فکر میکنند اینطور نیست. اگر هیچ وقت تجربه ای در فواید پوشش توسط رسانه ها نداشته اید، ممکن است وارد گروه دوم شوید اما اگر دارید، میدانید که پوشش مطبوعاتی تجارتتان چه فوایدی خواهد داشت. بنابراین چگونه خود را برای رسانه ها جذاب میکنید؟ اینجا چند راهکار برای مجانی تحت پوشش رسانه ها قرار گرفتن آمده است.

سئو

  1. بدانید که کجا توقف کنید.

قبل اینکه وارد راه های گرفتن پوشش مجانی مطبوعات شویم، یک اخطار را یمکوییم: بله، زیاد نشان داده میشوید و این ناراحت کننده است. به همین دلیل، قبل از اینکه یاد بگیرید که چطور توجه رسانه ها را جلب کنید، باید یاد بگیرید که اندازه یک کلید است. اگر مرتبا در اخبار باشید بدون اینکه ارزش آن را داشته باشید، این شما را اذیت خواهد کرد زیرا مردم به شما علاقه مند نخواهند شد حتی زمانی که اخبار واقعی درمورددتان وجود دارد. پس از لیست افراد مشهور که هر روز تحت پوشش قرار میگیرد، تقلید نکنید زیرا زود یا دیر وارد لیست منفورترین ها خواهید شد.

  1. تکالیف خود را انجام دهید.

بعد از اینکه فهمیدید کجا ایستاده اید و پیام شما چیست، قدم بعدی توقف برای شکار برای رسانه ها و گزارشگران است. اگر اخبار خیلی مهمی در اطراف شما وجود دارد، گزارشگران شما را پیدا خواهند کرد ولی از آنجایی که این اتفاق برای شرکت های متوسط نمی افتد، لازم است که بیشتر فعالیت کنید. برای شروع فکر کنید که کدام رسانه را میخواهید تصرف کنید( محلی، ملی، روزنامه هاف مجلات، تلویزیون و غیره) و تماس را با گزارشگران آنها که مسئول اخبار در طبقه شما هستند را برقرار کنید.

  1. با گزارشگران در تماس باشید.

خیلی از مواقع تماس با گزارشگران سخت نیست. هرچند که آشنایی با کار و شبک آنها هزینه میبرد و سپس با آنها تماس بگیرید. میتوانید کارهای قبلی آنها را ببینید تا ایده ای درمورد نحوه کار آنها پیدا کنید زیرا ممکن است بعدا بفهمید که مدل کار آنها آن چیزی نبوده که شما به دنبال آن هستید. بعنوان یک راه برای تماس با گزارشگران، گاهی اوقات ناشران، لیست مخاطبان گزارشگرانشان را منتشر میکنند. اگر این کمکی نمیکند، میتوانید گزارشگرانی را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید.

  1. همیشه مراسم اتفاق های یک شرکت بزرگ را با یک نشست خبری برگزار کنید.

گزارشگران تنبل نیستند ولی از اینکه اخبار در دستشان قرار بگیرد قدردانی میکنند. به همین دلیل، زمانی که اخبار بزرگی برای گزارش داردید، خجالت نکشید و یک گزارش خبری درمورد آن بنویسید و به رسانه هایی که در لیستتان وجود دارند بفرستید. حتی میتوانید گزارشگران را برای مصاحبه دعوت کنید. به هرحال، با دقت بررسی کنید که اتفاق های بزرگ یک شرکت کدامند، تولید یک محصول جدید، افتتاح یک دفتر جدید و غیره. درمورد اخبار غیرمهم گزارش ندهید زیرا به راحتی شما را در رسانه ها بی اعتبار خواهد کرد.

سئو و بهینه سازی

  1. در اخبار فوری در طبقه خود، نظر بدهبد

بعد از اینکه با یک گزارشگر در طبقه خودتان تماس برقرار کردید، زمانی که یک اتفاق بزرگ رخ داد، به آنها زنگ بزنید یا ایمیل بفرستید و نظر خود را درمورد آن بگویید. اگر یک حرفه ای واقعی باشید، گزارشگران خوشحال خواهند شد که نقل قولی از شما در موضوع بیاورند.

از این طریق با رسانه مخاطب بدست می آورید و همچنین یک تصویر عمومی بدست خواهید آورد. پسف زمانی که یک اتفاق مهم رخ دادف میتوانید در وبلاگ های طبقه خودتان نظر بدهید. این کمک خواهد کرد که خود را بعنوان یک حرفه ای مشهور کنید.

یک مانع عملی میتواند کمبود اخبار باشد و یا شما خیلی بعد از اتفاق متوجه شوید که دیگر موضوع خبر نباشد. اگر وقت ندارید که اخبار را در طبقه تان ببینید، استفاده از خدمات مجانی Google Alert را امتحان کنید. هشدار را با کلمات کلیدیتان تنظیم کنید و گوگل هر وقت که اخباری در محدوده شما بود، بهتان خبر میدهد.

 

 

  1. بر رابطه تان با گزارشگران سرمایه گذاری کنید.

ارتباط با گزارشگران یکی از مهم ترین سرمایه های هر کارورز PR است. گزارشگران امروز، سردبیران فردا خواهند بود و خوب است اگر با آنها خوب برخورد کنید. برای مثال، اگر مصاحبه کنید تا مطالب مفیدی برای استفاده گزارشگران ایجاد کنید، همواره مفید خواهد بود، زیرا کار او را راحت خواهید کرد. میتوانید آنها را دنبال کنید. این یک رابطه سالم با مطبوعات را حفظ میکند.

  1. پروفایل رسانه اجتماعی خود را جالب و در دسترس بگذارید.

اگر واقعا خبرساز هستید، گزارشگران شما را پیدا خواهئد کرد، نه برعکس. برای اینکه پیدا کردنتان راحت باشد،  باید پروفایل های عمومی بسازید مانند فیسبوک، توییتر، G+، لینکداین و غیره و به افراد خارج از شبکه تان اجازه دهید که با شما تماس بگیرند.

  1.   مرتبا اطلاعات مفید مجانی را منتشر کنید.

ممکن است یک منبع اخبار نباشید اما ممکن است منبع مقدار زیادی اطلاعاتی که رسانه ها با خوشحالی نقل میکنند باشید. بعضی از پیشنهادها این است که نتایج آرا، اخبارف تحقیقات بازار، نمونه های تحقیقاتی، آموزش، ویدیو و هر چیز دیگری که مفید باشد را منتشر کنید و مجانی برای رسانه ها بفرستید. همه رسانه ها از شما نقل قول نخواهند گذاشت اما حتی اگر یکی از 10 نفر این کار را کرد، راه خوبی برای مجانی تحت پوشش خبری رفتن است.

  1. یک گالری انتشاراتی درمورد خودتان بسازید.

یک گالری انتشاراتی درمورد خودتان، در روزنامه ها/ مجلات معتبر در صنعت شما یک طعمه خوب است تا به گزارشگران نشان دهید که چه کسی راه خبر ساز نمیدانستند. میتوانید همچین بخشی در سایتتان بسازید و نظر گزارشگران را به آن جلب کنید. هرچند همیشه رسانه ها برای انتشار درمورد شما، اجازه میخواهند. میتوانید فقط لینک این اتشارات را قرار دهید اما هر چند وقت یکبار حتما بررسی کنید که هنوز لینک ها کار کنند.

  1. مقاله ها و ویدیو هایی که درمورد شماست را منتشر کنید.

بودن در اخبار عالی است اما اگر میخواهد تاثیر را شدیدتر کنید، لازم است که انتشاراتی که درموردتان است را گسترش دهید. همیشه مقاله ها و ویدیو هایی که درموردتان است را بین شریکان و دنبال کننده ها گسترش دهید! اگر برنامه دارید که ترافیک زیادی را به آنها برانید، گزارشگران خوشحال خواهند شد و شما را بعنوان یک موضوع عمومی برای دوباره گزارش کردن در نطر خواهند گرفت.

  1. موفقیت خود را اندازه بگیرید.

پوشش خبری شما، استاندارد دارد. باید بدانید که همه این اخبار چه تاثیری بر شما و تجارتتان خواهند داشت. ترافیک بیشتر، راهنماهای جدید، شریکان جدید و غیره به دست آوردید یا نه؟ کدام کانال مفیدتر بود؟ باید ج.اب همه این سوال ها را پیدا کنید زیرا با اینکه پوشش مجانی عالی است، ممکن است کاملا پوچ باشد و تجارتتان ارزش زمان و تلاش را نداشته باشد.

پوشش خبری مجانی یک کمک بزرگ خواهد بود. راهکارهای این مقاله کافی نیستند و اگر میخواهید ستاره رسانه ها باشید، باید چیزهای بیشتری یاد بگیرید. هرچند برای یک ستاره حتی این راهکارهای کم هم میتواند کمک کند تا بهترین استفاده را از رسانه ها ببرند.

درباره ی مدیر

علی خضرائی هستم وبمستر سایت اکسپرت سئو, 5 سال هست که در زمینه سئو فعالیت دارم

همچنین ببینید

سئو سایت تفریحی

با توجه به رشد روزانه اینترنت و بروز بودن اطلاعات و اخبار در دنیا و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

expertseo expertseo 09364229726 contact.expertseo@yahoo.com